Introductie Ludwig Performance
- Rich
- Shoarma voorproever
- Posts: 1378
- kuchnie na wymiar
- Joined: Sunday 20 September 2009 13:02
- Contact:
Introductie Ludwig Performance
Ludwig Performance onderscheidt zich als dyno bedrijf door de hoogstaande faciliteit en de voor Nederland unieke configuratie van AWD axle-hub dyno. Dankzij de nieuwste hightech apparatuur en software is het mogelijk om motormanagementsystemen tot in detail af te stellen, te testen en te analyseren.
Je kunt ons vinden op het industrieterrein ‘Treslong’ te Hillegom, gevestigd in een modern pand op de Satellietbaan 22A. Door de geografisch gunstige ligging is Circuit Park Zandvoort slechts 20 minuten rijden en ook is Schiphol dichtbij, wat gunstig is voor huurders die een tuner uit het buitenland in laten vliegen.
Onze ambitie is om de beste performance uit de auto van iedere klant te halen op de meest efficiënte en veilige manier.
Services:
- Verhuur van de dyno faciliteit per uur, dagdeel of hele dagen inclusief dyno operator. Variërend van een basis vermogensmeting tot uitgebreide motor analyse met gebruikmaking van meetapparatuur.
- Tunen/mappen van standalone- of piggyback motormanagementsystemen.
- Inbouw van aftermarket standalone- of piggyback motormanagementsystemen.
Producten:
- Verkoop van standalone- of piggyback motormanagementsystemen, al dan niet inclusief inbouw en/of mapping.
Openingstijden:
Ma.....13:00 – 17:00u
Di......08:30 – 17:00u
Woe...08:30 – 17:00u
Do.....08:30 – 17:00u
Vr......08:30 – 17:00u
Za.....09:00 – 13:00u
Graag vooraf contact opnemen ivm de bezetting van de dyno zodat je zeker weet dat er plek is.
Prijzen:
Vermogensmeting incl. Lambda, 2WD zonder ESP/traction control of soortgelijke systemen.
€75,00
Vermogensmeting incl. Lambda, 4WD en 2WD met ESP/traction control of soortgelijke systemen.
€100,00
Huur dyno incl. operator
1e uur €124,95
2e uur €124,95
3e uur €113,05
4e uur en verder €101,15 per uur
Dagdeel van 4 uur €416,50
Elk additioneel uur €101,15
Hele dag (8 uur) €714,00
Vermelde prijzen zijn incl. BTW, alleen contante betaling, pinnen is mogelijk. Alle prijzen onder voorbehoud van wijzigingen en typefouten.
Shoarmateamleden die al geruime tijd lid zijn en actief zijn op dit forum kunnen korting krijgen. Om hiervoor in aanmerking te komen moet je contact opnemen via PM, dit ivm met het kunnen verifiëren van je account en activiteiten op dit forum.
Contact gegevens:
Richard Ludwig
Satellietbaan 22A
2181MJ Hillegom
e: info@ludwigperformance.nl
t: 06-41168510
w: www.ludwigperformance.nl
Je kunt ons vinden op het industrieterrein ‘Treslong’ te Hillegom, gevestigd in een modern pand op de Satellietbaan 22A. Door de geografisch gunstige ligging is Circuit Park Zandvoort slechts 20 minuten rijden en ook is Schiphol dichtbij, wat gunstig is voor huurders die een tuner uit het buitenland in laten vliegen.
Onze ambitie is om de beste performance uit de auto van iedere klant te halen op de meest efficiënte en veilige manier.
Services:
- Verhuur van de dyno faciliteit per uur, dagdeel of hele dagen inclusief dyno operator. Variërend van een basis vermogensmeting tot uitgebreide motor analyse met gebruikmaking van meetapparatuur.
- Tunen/mappen van standalone- of piggyback motormanagementsystemen.
- Inbouw van aftermarket standalone- of piggyback motormanagementsystemen.
Producten:
- Verkoop van standalone- of piggyback motormanagementsystemen, al dan niet inclusief inbouw en/of mapping.
Openingstijden:
Ma.....13:00 – 17:00u
Di......08:30 – 17:00u
Woe...08:30 – 17:00u
Do.....08:30 – 17:00u
Vr......08:30 – 17:00u
Za.....09:00 – 13:00u
Graag vooraf contact opnemen ivm de bezetting van de dyno zodat je zeker weet dat er plek is.
Prijzen:
Vermogensmeting incl. Lambda, 2WD zonder ESP/traction control of soortgelijke systemen.
€75,00
Vermogensmeting incl. Lambda, 4WD en 2WD met ESP/traction control of soortgelijke systemen.
€100,00
Huur dyno incl. operator
1e uur €124,95
2e uur €124,95
3e uur €113,05
4e uur en verder €101,15 per uur
Dagdeel van 4 uur €416,50
Elk additioneel uur €101,15
Hele dag (8 uur) €714,00
Vermelde prijzen zijn incl. BTW, alleen contante betaling, pinnen is mogelijk. Alle prijzen onder voorbehoud van wijzigingen en typefouten.
Shoarmateamleden die al geruime tijd lid zijn en actief zijn op dit forum kunnen korting krijgen. Om hiervoor in aanmerking te komen moet je contact opnemen via PM, dit ivm met het kunnen verifiëren van je account en activiteiten op dit forum.
Contact gegevens:
Richard Ludwig
Satellietbaan 22A
2181MJ Hillegom
e: info@ludwigperformance.nl
t: 06-41168510
w: www.ludwigperformance.nl
Re: Wat gaan we hier doen?
Dat hangt dus van de locatie afbabbel wrote:Gaaf hoor Rich!
ik weet ook niet wat de locatie is dus vandaar de vraag
Scheelt mij ook meteen weer dat kl***eind naar Nijmegen rijden
[:D]
Maar euhhh: kom op met die info!!
PS3 + PS4 ------- PSN: DutchSupra
“Joinnnn ussssss!”
“Joinnnn ussssss!”
- joep
- Elite shoarma kruider
- Posts: 814
- Joined: Wednesday 22 July 2009 22:24
- Location: Haarlem
- Contact:
Re: Wat gaan we hier doen?
lokatie is Hillegom! zeker voor de randstad bewoners dichterbij dan Nijmegen!!
ik heb overigens de ventilatoren gezien voor de luchtstroom over de auto.... FOCKING GROOT!! en die zes andere liggen binnen sinds gister!
ik heb overigens de ventilatoren gezien voor de luchtstroom over de auto.... FOCKING GROOT!! en die zes andere liggen binnen sinds gister!
Oedipus was de eerste 'motherfucker'
Re: Technische info dyno
Gaaf! Wil je je fulltime met tuning gaan bezig houden?
http://www.rhdsupra.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Technische info dyno
Dit is waar ik m'n boterham mee moet gaan verdienen ja.
Re: Technische info dyno
Succes! Wanneer hoop je te kunnen starten en wordt het een 1mans-zaak?
http://www.rhdsupra.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Introductie Ludwig Performance
Edit: Ik heb wat berichten even hier naartoe verplaatst nu ik dit topic ook heb geopend. Hier kunnen vragen gesteld worden mbt de services, producten en bedrijfsvoering, dan kunnen we de andere topics vanaf nu technisch houden.
Om je vraag te beantwoorden Robert, er is een redelijk lange levertijd van de dyno, deze heb ik nieuw aangeschaft en moet dus geproduceerd worden (wereldwijd zijn er nml sporadisch 2e hands axle-hub systemen te koop, in AWD al helemaal niet, ik heb maanden rondgekeken). De levertijd is vlak voor ik heb besteld nogal opgelopen omdat Land & Sea aardig wat opdrachten hebben gescoord op de laatste SEMA show. De planning nu is om eind April, begin Mei operationeel te zijn. Er is ook nog een hoop te bouwen, niet alleen bouwkundig maar ook installatietechnisch, wat al met al nog aardig wat tijd in beslag gaat nemen.
Ik ben bij de KvK idd geregistreerd als eenmanszaak.
Om je vraag te beantwoorden Robert, er is een redelijk lange levertijd van de dyno, deze heb ik nieuw aangeschaft en moet dus geproduceerd worden (wereldwijd zijn er nml sporadisch 2e hands axle-hub systemen te koop, in AWD al helemaal niet, ik heb maanden rondgekeken). De levertijd is vlak voor ik heb besteld nogal opgelopen omdat Land & Sea aardig wat opdrachten hebben gescoord op de laatste SEMA show. De planning nu is om eind April, begin Mei operationeel te zijn. Er is ook nog een hoop te bouwen, niet alleen bouwkundig maar ook installatietechnisch, wat al met al nog aardig wat tijd in beslag gaat nemen.
Ik ben bij de KvK idd geregistreerd als eenmanszaak.
Re: Introductie Ludwig Performance
Het is al heel lang een grote wens van me geweest om mijn eigen bedrijf te starten, heb door de jaren heen verschillende plannen gehad. Sinds een jaar of wat heb ik met het idee gespeeld om een dyno bedrijf te starten en afgelopen jaar zijn eindelijk de puzzelstukjes op z'n plek gevallen en heb ik de stap genomen.Dredd wrote:Cool! De Supragemeenschap heeft nu al een enginedyno en straks dus ook een 'rollenbank'
Vanwaar deze investering Rich?
Een AWD axle-hub systeem van Land & Sea.eah88 wrote:Nice welk systeem komt er precies in?
Dat was ook DE reden dat ik perse een AWD systeem wilde ;)tse wrote:ik hoop voor je dat een 4wd is anders heb je er geen flikker aan voor moderne autos. leuk voor ouwe kneut, maar al die moderne zooi springt in limp home.
'savonds is op afspraak uiteraard wel mogelijk, maar in principe ben ik gewoon overdag open tijdens normale bedrijfsuren en ook een dagdeel op de zaterdagen. Het pand ligt op een industrieterrein dus er mag wat herrie gemaakt worden, al probeer ik de installatie zo te bouwen dat er voor niemand hinder is, zowel overdag als 'savonds. Ik heb niet voor DynaPack gekozen, ze stonden wel op m'n shortlist maar met name de portier-fail was een no-go, ook het hydraulische systeem wat ze gebruiken heeft z'n beperkingen.babbel wrote:Gaaf hoor Rich!
Is het uiteindelijk ook de bedoeling dat er 's avonds dyno sessies gehouden kunnen worden? Of gaat de geluidshinder hoe dan ook toch te groot worden (ik weet ook niet wat de locatie is dus vandaar de vraag)?
Enne, klopt het dat je voor Dyna Pack gekozen hebt of is het toch iets anders geworden?
Verder staat zoals je weet mijn map nog niet 100% dus je eerste klant heb je al! Scheelt mij ook meteen weer dat kl***eind naar Nijmegen rijden
Succes met je nieuwe business in ieder geval!!
Je bent van harte welkom met je dikke suup en ik weet zeker dat we de mapping naar jouw tevredenheid gaan krijgen.
Re: Introductie Ludwig Performance
Cool, kom zeker ff langs als ie klaar is!
- alexander strik
- Shoarma kruider
- Posts: 605
- Joined: Monday 17 September 2007 13:42
- Location: nijverdal
- Contact:
Re: Introductie Ludwig Performance
Goed bezig Rich,
We komen zeer zeker een keer met onze Racesuup langs, kijken of naar 2 jaar racen de 286 pk nog aanwezig zijn. Het beste een keer combineren met testdag op CPZ. Ik wens je het allerbeste met je plannen.
Alexander
P.S
Als je een paar mooie stickers hebt kunnen we e.v nog een plekje op de Suup vinden
We komen zeer zeker een keer met onze Racesuup langs, kijken of naar 2 jaar racen de 286 pk nog aanwezig zijn. Het beste een keer combineren met testdag op CPZ. Ik wens je het allerbeste met je plannen.
Alexander
P.S
Als je een paar mooie stickers hebt kunnen we e.v nog een plekje op de Suup vinden
Re: Introductie Ludwig Performance
Nice Rich!
Doe je het mappen ook zelf of huur je dan bijv. arnout in ofzo?
Doe je het mappen ook zelf of huur je dan bijv. arnout in ofzo?
Re: Introductie Ludwig Performance
Dankjewel Alexander! Wanneer je langs komt zal ik zeker wat stickers klaar hebben liggen, bedankt voor je aanbod!, we hebben daar nog wel contact over ;)alexander strik wrote:Goed bezig Rich,
We komen zeer zeker een keer met onze Racesuup langs, kijken of naar 2 jaar racen de 286 pk nog aanwezig zijn. Het beste een keer combineren met testdag op CPZ. Ik wens je het allerbeste met je plannen.
Alexander
P.S
Als je een paar mooie stickers hebt kunnen we e.v nog een plekje op de Suup vinden
Mappen is een van mijn services maar andere tuners zijn ook welkom om de faciliteit te huren voor hun diensten.Dude wrote:Nice Rich!
Doe je het mappen ook zelf of huur je dan bijv. arnout in ofzo?
- Tjabbo
- ShoarmaTeam Admin
- Posts: 24489
- Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
- Location: Vroomshoop
- Contact:
Re: Introductie Ludwig Performance
Shoarmateam sicker er bij op lol
geintje btw
geintje btw
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
Re: Introductie Ludwig Performance
kan jij wel automaten banken??
over smaak valt niet te twisten
hou van het kloppend hart 7m- gte
hou van het kloppend hart 7m- gte
Re: Introductie Ludwig Performance
waarschijnlijk net zoals toen bij verhoeven. als je de automaat in versnelling kunt vastzetten zonder kickdown dat het kan.
Street Legal Toyota CELICA ST182 WideBody GT2 - Kia Picanto 1.0 LX D-Light
Re: Introductie Ludwig Performance
^yup, het lastige aan het meten van een automaat ligt aan de automaat, niet aan de bank. Je moet dan wel het motortoerental rechtstreeks meten, vaak wordt dit berekend aan de hand van de rollersnelheid, maar door de slip van een automaat klopt dat dan niet.
Een automaat meten heeft ook extra risico's; omdat je meestal niet de schakelmomenten kan controleren kan zo'n bak bijvoorbeeld tijdens coast-down zelfstandig terugschakelen waardoor de inertia van de bank de bak kan beschadigen, meestal is er niets aan de hand, maar het risico bestaat. Bij deze dyno is dit risico er nagenoeg niet omdat er erg weinig inertia is; geen zware rollers die doordrukken zeg maar.
Een automaat meten heeft ook extra risico's; omdat je meestal niet de schakelmomenten kan controleren kan zo'n bak bijvoorbeeld tijdens coast-down zelfstandig terugschakelen waardoor de inertia van de bank de bak kan beschadigen, meestal is er niets aan de hand, maar het risico bestaat. Bij deze dyno is dit risico er nagenoeg niet omdat er erg weinig inertia is; geen zware rollers die doordrukken zeg maar.
Re: Introductie Ludwig Performance
oke bedankt voor de info
over smaak valt niet te twisten
hou van het kloppend hart 7m- gte
hou van het kloppend hart 7m- gte
Re: Introductie Ludwig Performance
Mooi om te weten
Re: Introductie Ludwig Performance
Vanaf heden is de website www.ludwigperformance.nl online!
Het betreft nog een tijdelijke site, deze wordt later verder uitgebreid, maar dit is iig 100% beter dan de webhoster reclame. [:D]
Het betreft nog een tijdelijke site, deze wordt later verder uitgebreid, maar dit is iig 100% beter dan de webhoster reclame. [:D]
Re: Introductie Ludwig Performance
Ik voel een meeting opkomen
Een gyneacoloog is feitelijk ook maar een kutmonteur !!!!!!
Haynes-Manual............Manual.
- Unscrew bolt.
---> Looking at it for an hour, and realising there is no way in hell you can ever reach it, without removing 4 other parts.
Haynes-Manual............Manual.
- Unscrew bolt.
---> Looking at it for an hour, and realising there is no way in hell you can ever reach it, without removing 4 other parts.
Re: Introductie Ludwig Performance
idd ik ookemveha wrote:Ik voel een meeting opkomen
sleutelen is pure noodzaak doel is rijden.
Re: Introductie Ludwig Performance
Thx!
Iedereen van hier is natuurlijk van harte welkom, ook nu al als je toevallig in de buurt bent! (wel ff bellen, want ik ben er niet altijd)
En een openingsfeestje staat in de planning hoor! ;)
Iedereen van hier is natuurlijk van harte welkom, ook nu al als je toevallig in de buurt bent! (wel ff bellen, want ik ben er niet altijd)
En een openingsfeestje staat in de planning hoor! ;)
Re: Introductie Ludwig Performance
Mooi adresje voor de Greddy Emanage's
Ga je ook tuning doen alsin bouwen van motoren, opbouwen turbokits etc?
Ga je ook tuning doen alsin bouwen van motoren, opbouwen turbokits etc?
http://www.rhdsupra.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Introductie Ludwig Performance
Ja, jaren ervaring met de Emanage hier ;)
Er zijn genoeg shops die heel goed zijn in motoren bouwen en turbo kits overal op schroeven enzo, het is niet mijn ambitie om daar mee te gaan concurreren. Wel heb ik 't plan om een leuke racer te bouwen voor eigen gebruik en promotie, maar dat staat voorlopig laag op de prioriteitenlijst.
Er zijn genoeg shops die heel goed zijn in motoren bouwen en turbo kits overal op schroeven enzo, het is niet mijn ambitie om daar mee te gaan concurreren. Wel heb ik 't plan om een leuke racer te bouwen voor eigen gebruik en promotie, maar dat staat voorlopig laag op de prioriteitenlijst.
- suarea51
- Shoarma kruider eerste klas
- Posts: 772
- Joined: Monday 15 March 2010 21:49
- Location: Westerhaar
Re: Bouw van de dyno room
gaan we dit jaar dyno dag houden bij jou ? of weer planning om naar Verhoeven Tuning te gaan?
2jz-gte? ^^
Old Toyota's Never Die, They Just Get Faster
Turbolag: the number of seconds that the driver of the car next to you thinks he can win.
Old Toyota's Never Die, They Just Get Faster
Turbolag: the number of seconds that the driver of the car next to you thinks he can win.